شرایط و ضوابط استفاده

چند نکته که باید پیش از خرید از فروشگاه بیب بیب بخوانیم: 
لطفا تنبلی را کنار بگذارید و قبل از خرید این نکته‌ها را مطالعه کنید: 
*فروشگاه اینترنتی بیب بیب فقط بعضی از قطعات را در انبار خود موجود دارد و بقیه‌ی قطعات را از خارج کشور، مراکز پخش معتبر و یا همکاران آرسی کار خود تهیه می‌کند. گاهی ممکن است قطعات را که خریده‌اید نتوانیم از شبکه‌های تامین تهیه کنیم. اما به دلتان بد راه ندهید. در این صورت مسئول فروش با شما تماس می‌گیرد و شما را در جریان این موضوع قرار می‌دهد. اگر نتوانستیم قطعات را از زیر سنگ هم که شده برایتان پیدا کنیم مبلغ واریز شده برای قطعه مورد نظر را بهتان برمی‌گردانیم. 


*بعد از تایید پرداخت در عرض سه سوت یک ایمیل از اطلاعات سفارش به صورت خودکار برایتان ارسال می‌شود. (لطفا تا زمان تحویل سفارش ایمیل‌تان را نگه دارید.) 


*بعد از ثبت درخواست بازگرداندن مبلغ واریز شده توسط مشتری در سیستم، انتقال وجه معمولا بین ۱ تا ۳ روز کاری از طریق بانک ملت انجام شده (که باید نام صاحب حساب با نام مشتری در سایت مطابقت داشته باشد) و رسید آن در صورت درخواست برای مشتری ایمیل می‌شود. مسئولیت واریز وجه به حساب مشتری بر عهده بانک گیرنده وجه بوده و در صورت بروز مشکل، پیگیری موضوع توسط مشتری باید انجام شود. 


*ما در تعیین قیمت‌ها بی‌تقصیریم. باور کنید. قیمت تمام شده محصولات این فروشگاه اینترنتی بالا تمام می شود ولی سعی می کنیم کم ترین قیمت ممکن رو بیان کنیم . اگر یک وقتی قیمت قطعات تغییر کند مسول فروش با شما تماس می‌گیرد، با هماهنگی و تایید شما سفارش برایتان ارسال می‌شود. خیالتان راحت! 


*در این فروشگاه ما قطعات دست دوم نداریم و همه‌ی قطعه ها و محصولات هایمان آن‌قدر نو و دست اول هستند که بوی خوب کاغذشان از شش کیلومتری به مشامتان می‌رسد. کافی‌ست یک نفس عمیق بکشید تا به صحت این موضوع پی ببرید. 


بعد از تایید پرداخت است که فاکتور فروش صادر و سفارش شما برای ارسال آماده می‌شود 


*سفارش‌های ثبت شده یک تا چهار روز کاری (روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیل‌های رسمی روزهای غیرکاری بازار توزیع و اداره پست هستند.) آماده و ارسال می‌شوند. تحویل سفارش‌ها در تهران با پیک بین ۱ تا ۲ روز کاری، با پست پیشتاز ۲ تا ۳ روز کاری و پست سفارشی ۳ تا ۷ روز کاری زمان می‌برد. 


*فروشگاه اینترنتی «بیب بیب» تا زمانی که سفارش شما را به اداره پست تحویل نداده مسول است. بعد از آن مسولیت دریافت بسته، پیگیری سفارش یا زبانمان لال دریافت خسارت از اداره‌ی پست بر عهده‌ی مشتری‌ست. 


*هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست، درج کد پستی صحیح اجباری است. در صورت درج نکردن کد پستی یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت خوردن آن و هزینه‌ی ارسال مجدد بر عهده‌ی مشتری‌ست. 


*طبق قوانین شرکت پست، مأمور پست برای تحویل بسته‌های پیشتاز باید حداقل ۲ بار به آدرس مراجعه کرده و در صورت عدم حضور گواهی در محل نصب کند تا گیرنده ظرف ۱۰ روز با مراجعه به اداره پست منطقه، بسته را دریافت کند. اگر فکر می‌کنید امکان عدم حضور در آدرس‌تان وجود دارد بسته را با پست پیشتاز خریداری کنید تا مسئولیت بیشتری برای تحویل بر عهده اداره پست باشد. 


*اطلاعات ثبت شده از مشتریان در فروشگاه اینترنتی «بیب بیب» فقط برای ارائه‌ی خدمات این فروشگاه اینترنتی استفاده می‌شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت. 


» طبق قانون اداره پست مأمور پست باید برای تحویل بسته‌های پیشتاز حداقل 2 بار به آدرس مراجعه کرده و در صورت عدم حضور گواهی در محل نصب کند تا گیرنده ظرف 10 روز با مراجعه به باجه معطله، بسته را دریافت کند. اگر فکر می‌کنید امکان عدم حضور در آدرس‌تان وجود دارد بسته را با پست پیشتاز خریداری کنید تا مسئولیت بیشتری برای تحویل بر عهده اداره پست باشد. 


» هنگام ارسال بسته پستی، نام، آدرس، کد پستی و تلفن‌های ارائه شده توسط مشتری بر روی پاکت درج می‌شود تا امکان تماس مأمور پست با گیرنده در موارد اضطراری فراهم باشد. 


» پاسخگویی به سفارشات اینترنتی نسبت به سفارشات تلفنی با اولویت بالاتر انجام می‌شود. پاسخگویی به مشتریان نیز از طریق ایمیل در اولویت بالاتر نسبت به پاسخگویی تلفنی است. 
» اربر عزیز، هدف اصلی فروشگاه بیب بیب رضایت شماست با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود عملکرد ما تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید .

[email protected]